Vad var det jag sa!!

Nu sitter jag hemma med älskligen o väntar på att klockan ska gå..
För klockan 10:45 ska vi vara på akuten.
Jag sa ju att hundfan va bitsk!
Vi har fått lov o sära på hundarna för det visade sig att Diva löper.
O dom har redan hunnit med att "mysa" lite.
Jag kan lova att hubbe inte gillade att inte få komma till nå mer..
Fanskapet har skällt o hållt på sen 4:30 i morse så när Per kom hem sa jag att det va hans tur att säga åt dom.
Men jag sa till honom att inte gå in för då blir dom bara mer exalterade..
Behöver jag säga nå mer?
Älsklingen har ett x antal bett på vänster hand o nått på höger arm.

Jahopp, det va min lediga dag det.
Jag hade hoppats att jag skulle hinna åka o kolla på hopptävlingarna på klubben.
Till kvällen ska jag iallafall rida C :)


Kommentarer
Postat av: Sofia & Olivia

Usch för sånna hundar....Hoppas att det inte är för djupa sår!



Kramen

2009-05-31 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0