Valborg!

Firade valborg nere i Toftbyn med Älsklingen o resten av gänget.
Eftersom jag ska jobba kväll idag så höll jag mig lugn o nykter.
Till skillnad från vissa andra ;)
Myste o tittade på fyrvärkerier o majbrasan.
Samma sak varje år men jag skulle ändå inte vilja missa det..
Passade på att busa lite med Gustav medans lillasyster Wilma låg i vagnen o sov.
Så söta ungar!
Efter det åkte jag hem för att sussa medans pojkarna drog vidare..
Vid tre halv fyra ringde mobilen..
Hmm.. Vem kan det vara?
"Hej älskling.. Kan du komma o hämta mig?.."
Hört den förut?
Det va bara o rulla ur sängen o sätta sig i en kall bil..
U owe me one honey!!


Hoppas alla har haft en toppen Valborg :)




 


Kommentarer
Postat av: Sofia & Olivia

Får önska dessamma!

Kramen

2009-05-01 @ 22:05:26
Postat av: Yvonne

Fina underbara världsbästa Jenny! Saknar!!! puss

2009-05-01 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0