Våldgästad!

Det värsta med att ha en sambo är att man måste vara två om allt..
Kom hem från stallet igår kväll, trött o skitig.
Ville bara lägga mig i soffan  med popcorn o kolla på hockey med Per o Daniel.
När jag står i köket så hör jag "Ja det är lugnt, kom ni bara!"
Då har min kära sambo bjudit hit folk..
Jag morrade lite för mig själv men det blev faktiskt trevligt!
Världens bästa Nårsa kom ju :)
Drack lite vin o satt o snackade..
Jag o nicke gjorde lite roliga quizar, daniel spelade lite dansband så det blev en helt ok kväll iallafall!
Sen drog lite av folket in till krogen o lite folk åkte hem.
Jag hoppade i säng vid 01.30 o då var det fortfarande folk kvar.
Dom sista gick väl vid 02.15 o då ställer Per sig o lagar mat.
Det gör han jämt när han är på fyllan..
Men han får städa efter sig själv kan jag lova! ;)
Nu ska vi röja av lite här efter gårdagen.

Ikväll blir det 40års fest för faster Anna!
Jippie!! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaa gud så mysigt med sommar!!! Då ska Oscar få vara nakenfis varje dag och så kan han få doppa rumpan i sjön ;)

2009-05-09 @ 15:40:35
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0