Lovely day ahead!!

Äntligen är jag hemma igen!
Tyvärr i ett tomt hus.. :(
Tur att jag har Diva som soffsällskap!
O Yvonne på msn ;)

I morgon blir det stallet sen ljusstöpning med jobbet.
Funderar på att kika efter lite julklappar när man ändå är i stan.
Kanske ta en tur förbi valbo också?
Har ju en älskling som fyller 25 snart :)
Vad fan ska man hitta på?
Hoppas på att få nå fina ideér i morgon..
Sen blir det Uppsala!
Träffa underbara Ahmanda o Matte :)



Me and my sweetheart.

Ska inte bli helt fel att mysa med Jesus, Nebojsa o Lusse heller.. ;)
Brukar bli fullt i min säng/soffa varje gång när jag ska sussa hos Manda.
Myspys!
På måndagen ska jag o Manda baka sen blir det stallet.
Ska få träffa nytillskottet Linus o finaste Manne!
Skulle va trevligt om man hann med en ridtur också..
Åker hem igen på måndag kväll.

Tänkte uppdatera er lite om jag inte hinner sen ;)

Nightinight my dear!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0