Etage eller va det Slitage?

Idag är det söndag...
O det känns verkligen som en söndag!
Mår okej men är sliten.

Det blev etage med Nårsa o grabbsen igår :)
Herregud säger jag bara, va gammal jag blivit!
Att se personer som jag minns som småbarn stå o vara pruttfulla är helt sjukt.
Men jag o Når tog tillfället i akt o levde oss in på gymnasiets glada dagar!
Klackarna i taket!
Träffade lite känt folk faktiskt.
Några som jag inte träffat på flera år!
Alltid lika roligt :)
Per jobbade som vakt på etage så vi hade privatchaufför hem!
Lyckades också nypa karln i baken när han jobbade... :P
Lite måste man väl få busa?
Haha!

Nu ska jag nog lukta lite på frukosten.
Vet inte om jag är redo att äta än!
Det märks väl ;)


Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0