Hemmadag i dag.

Jag blev hemma från jobbet idag...
Värk i mage, rygg o lår.
Det gör så jävla ont!
Irriterande...
Får försöka få lite gjort här hemma iallafall!
Vika tvätt o kika på en film kanske?

Men hela morgonen har inte varit dålig.
Låg i sängen o pratade med Yvonne i telefon i morse.
Hon berättade att hon hade en het dejt som väntade!
Jag fick ju lov att fråga vem det var, nyfiken som jag är ;)
Då hörde jag hur det tutade utanför!
Yvonne har här :D
Snacka om överraskning!
Fick umgås i ca 30 min innan hon skulle åka igen.
Tack gumman, blev så himla himla glad!

Ska försöka fixa lite fackligtarbete idag också..
Fikaenkäten m.m :)
Borde gå i genom alla papper från kurserna också!

Kram J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0