Hoppas Hoppas!

Nu är bilen bogserad till en mekaniker som skulle fixa den i morgon.
Hoppas verkligen att allt går som det ska!
Så än är inte Uppsalaresan utom fara..
Men det löser sig nog, bara man vill det tillräckligt mycket!
O jag vill, massa! :)
Behöver mina terapidagar hos bästa Ahmanda ;)

Just nu sitter jag på köksbänken o tittar när Per lagar lite mat.
Jag har redan gjort min del :)
Vi ska äta leverbiff med löksås o potatis i kväll.
Sååå gott :)
Funderar på vad man ska hitta på ikväll?
Per ska jobba i kväll o jag ska jobba i morgonbitti..
Blir nog en film o lägga sig tidigt :)



Saknar mina toktanter :)


PussoKram



Kommentarer
Postat av: Martina

Bilar ska bara funka, jämt. Jag håller mina tummar!

2009-11-20 @ 18:43:01
URL: http://mariamartina.webblogg.se/
Postat av: Ämma

Toktanter it is! (: Hetaste kortet i kommun! LOVE

2009-11-20 @ 23:06:49
URL: http://emmaidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0