MAAAAT

Är hungrig som en tok!
Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem :)

Jag har varit duktig o lagat mat idag, kycklinggryta o potatis!
Men det blir nog inte det till middag...
Jag har också tinat kräftor :)
Blev så sugen så grytan får nog bli matlåda i morgon.

Var upp till ica o handlade innan jag åkte till stallet nu på kvällen.
Skule bara handla ett par saker o kommer därifrån med 2 stora påsar!
Jag börjar bli min mamma upp i dagen, haha!
Men visst känns det bättre att öppna kylskåpet o se att det är fullt?
Bara att välja o vraka! :)
O jag fortsätter sköta mig trots att jag gått förbi godishyllan på ica x antal gånger.
Nån gång får jag unna mig MEN inte varje dag som det har varit!!
Hoppas att självdisiplinen håller i sig ;)


Nu kom Per hem!
YEAY!!

KramKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0