Studieresa till Indien!

Det här är helt sjukt, så surrealistisk!
Jag är så glad att jag springer åttor här hemma på vardagsrumsgolvet!
Jag kanske ska ta det här från början så ni hänger med :)

För nån månad sen fick vi unga i Kommunal ett erbjudande om att åka på studieresa i samband med Kommunals 100års jubileum 2010.
Tittade på pappret o tänkte väl att det inte va nån idé, att det säkert va så många andra som skulle söka.
Nån vecka senare ringde Malin Ragnegård, vår ordförande i sek 10 o frågade varför vi inte sökt.
Pratade med Lina o Carina om dom skulle kunna ta hand om C om jag skulle ut o resa.
Sa det mest på skämt!
Jag har ju inte ens vunnit på en tia lott.
Men men tänkte jag o satte mig vid datorn o knåpade ihop ett brev.

Idag när jag kom hem från stan låg ett brev från kommunal här o väntade.
Var helt säker på att det var ett "Tack för att du sökte men nej tack" brev.
Överskriften lyder, Studieresor för unga medlemmar i april 210 i samband med kommunals 100-årsjubileum.
Okej?
När jag ser mitt namn under Indien får jag en chock!
Det är ju jag.
Jag ska vara med o studera ett demokratiprojekt för att bedriva utbildning för att bilda o utveckla organisationer!!
Ska bli så otroligt roligt att få göra detta!

Jag är toknervös, super glad, smickrad o ja helt enkelt jättelycklig för den här chansen.

Nästa steg blir ett möte i sthlm för att förbereda oss.
Vi ska lära oss att videoblogga o bättra på våran engelska m.m
Ska bli kul o träffa de andra 6 som ska följa med till Indien.

Nu måste jag varva ner innan det blir omöjligt att sova.
Säger bara en sak, GÅ MED I FACKET!!

Massa Kramar J










Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Gud så kul!!! Grattis!! :)

2009-11-17 @ 23:48:36
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt för dig! Grattis!!!

2009-11-18 @ 08:15:06
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: mickis

Hörde knappt vad du sa i telefon igår din toka,hihihi..GRATTIS!!!!

2009-11-18 @ 11:31:04
URL: http://mickistysk.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grattis! :)

2009-11-18 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0