Uppsalaresan är i fara!!

Det som inte får hända har hänt...
Min kära Ådi har strejkat!!
Misstänker att det är multiremmen som har sagt upp sig..
Faaan!
Per ska följa med till stallet sen o hämta bilen så får vi se om jag har rätt.
Dumma dumma bil.
Jag som verkligen längtat efter att få åka till Uppsala o hälsa på käraste Ahmanda!
Känner att jag behöver henne.
Lätta på hjärta o tankar :)
Hoppas att bilen hinner bli frisk eller att jag får låna en bil så jag kommer iväg..
Annars får det bli tåg!

Känner mig som en grinig 3 åring just nu..
Jag vill, jag vill, jag vill åka!
Dumma...

Får krypa ner i sängen o försöka väcka älsklingen så vi kan åka o kolla på bilen.

Hörs sen!

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0