Vårt fina bord.



Har tillsammans med Linda som också är ungansvarig fast sek 11 varit på Kristine idag.
Det var öppet hus för 9orna som ska välja till gymnasiet nästa år.
Så vi passade på att visa att vi finns :)
Vi hade dukat upp med godis, klubbor, reflex, knappar, vykort m.m
Synd att det var så lite folk bara...
Men några nya medlemmar värvade vi nog :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan en stund o jäsa.
Blev en sen middag idag..
Jag lagade en jättegod korvstroganoff som jag fick lov att smaka lite på ;)

I morgon blir det utsläpp i stallet sen frukost på Öster.
Har lovat Lina att jag ska vara lite barnvakt så hon får pyssla lite hemma!
Undra om Alfie har blivit för stor för att åka i sin baby björn?
Skulle va mysigt att ta ut båda barnen på promenad! :)



Söta Alfred som börjar bli så stor :)
Han skrattar o ler hela tiden!
Underbart!

Snart hägrar den underbara sängen!


Kramar





Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Aw vilken söt bebis! :D

2009-11-20 @ 10:17:54
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0