Aj som faaan.

Ridlektionen igår gick jättebra!
Vi hade galopparbete :)
Jag fick Elit, som också kallas för Flaxöra :P
Han har ingen riktig styrsel i sina långa öron..
Men han är supersöt :)
Han är väldigt speciell att rida, du får inte ha nått i handen.
Du måste ge eftergift hela tiden.
Det är jag inte van vid..
Så jag fick jobba kan jag lova.
Jenny är en jätteduktig instruktör o hon ser allt.
Man kan inte fuska :P
Efter 20 min va jag helt färdig men lyckades på nå vänster härda ut!
Kände redan när jag hoppade av att det skulle göra ont.
Idag gör det rejält ont!!
Jag kommer knappt ner till golvet för låren spänner så jäkligt, att skratta eller hosta är det värsta för då ömmar hela magen!!

Aja.
Det känns att man har gjort nått iallafall ;)




Elit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0