En skapligt god morgon.

God morgon eller för middag kanske det heter..
O så god är den nog inte heller.
Aja sak samma ;)

Jag överlevde natten men det var med nöd o näppe.
Har hostat tills jag nästan kiknade..
Inte speciellt trevligt.
Så nu blir det lugnt framöver!
Soffa, säng, te, halstabletter o glass.
Så kommer nog mina dagar se ut :(
Det enda jag kommer att anstränga mig till att göra är att åka till stallet.
Måste ju ta hand om min älskling!
Jag vet att Lina o Carina alltid ställer upp men jag får abstinens utan C :)

En dag som denna är jag glad att det finns internet!
Facebook o bloggar är det som förgyller mina soffdagar.

En annan sak som förgyller mina dagar är Ahmanda.
Hennes telefonsamtal o omtanke :)
Tack för att du finns!!


Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0