God morgon världen!

Idag är det faktiskt en ganska god morgon.
Mår bättre än på länge :)
Ska vara hemma en dag till sen blir det jobb..
Jag hoppas att jag kan hålla mig frisk den här gången!

Nu väntar frukost tillsammans med vännen :)
Jag är faktiskt i nås hos bästa Yvonne.
Efter att ha spenderat nästan en hel vecka ensam hemma så längtade jag efter sällskap.
Jag är en väldigt social person o att inte träffa folk tär verkligen på psyket.
Så när Yvonne sa att jag fick komma o hälsa på trots förkylningen så var jag på!
Igentligen, man kan ju lika gärna ligga på hennes soffa som min egen :)
Igår blev det middag sen en riktigt tjejkväll.
Vi såg En shopoholics bekännelser , tokbra!
Sen låg vi i soffan o kollade på youtube klipp..
MYS!!
Så natten har spenderats på en tältsäng i vardags rummet...
O jag har sovit så skönt!
Är så lycklig att hostan gett med sig :D

Ha en bra dag!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0