Hemma hos mamma :)

Japp, då befinner man sig hemma i pilbo en vända..
Det blir inte ofta.. Förlåt mamma.
Men tiden räcker inte till alla gånger :(
Så man får passa på när tillfälle ges!
Per o Nicke river i badrummet medans jag, sis o mamma umgås.
Rättvis fördelning känner jag ;)
Vi tog en promenix med vovvarna o sen har vi ätit lite god mat.

Efter jobbet idag åkte jag in til stan för att träffa Linda.
Hon är min skolinfo kompis :)
Nu har vi lagt fram lite planer för hösten..
Känns riktigt lovande tycker jag..
Har ska det informeras!! ;)

Hoppas pojkarna är klara snart så jag får åka hem..
Längtar efter min säng!
O ja, jag vet att klockan inte ens är sju :P

Kramar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0