Sovmorgon :D

Igår kväll fick jag mitt älskade MAXmål med lökringar o chilicheese :D
Har längtat o suktat i flera dagar!
Jag vet, jag är knas men men..
ÄlsklingsÄmma följde med till blge o åt med mig :)
Tack kära du!!
Det blev en kväll med mycket skratt!
Det var med lätta hjärtan o mätta magar som vi styrde Ådi hem mot Falun igen :)

Idag blev det sovmorgon.
Så himla skönt att vakna utan väckarklocka!
Har gått upp vid 05.30 hur många dagar som helst nu..
Idag vaknade jag 10.15 o var pigg som en lärka :)
Förutom att Per ringde vid 9 för att småprata lite..
Men han fattade vinken med mina knorranden o grymtandes så han la på ganska så snabbt!

Malin har nyss varit här o snackat lite.
Vi måste ju catch up lite :P
Fick låna hennes mp3 eftersom min mobils högtalare inte mår så bra!
Nu väntar en promenad med Diva o med Rammstein i öronen blir det nog väldigt trevligt :)


En ledig dag idag.
Den ska njutas till fullo...
Tänker inte göra nått som jag inte har lust med!
Så det så!


Kram



Kommentarer
Postat av: Ämma the king

Du glömde nämna glassen på rutan, haha :) Men roligt var det, fler gånger lär det bli ;) Love

2009-10-29 @ 23:21:42
URL: http://emmaidre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0