Stick i pälsen

Sitter nu med ett litet plåster på armen..
Jag gjorde som jag tänkt från början o gick o blev vaccinerad mot influensan.
Det gjorde inte ens ont :P
Igår va jag himla fundersam o grubblade ett tag men i morse bestämde jag mig.
Nu hoppas jag bara att jag får lindriga biverkningar!

Soffan känns verkligen lockande idag men jag ska hoppa in i duschen o åka m Malin till stan.
Ska panta lite burkar o köpa en kalender till stallet...

Ikväll blir det middag i Bjurs :)
Jag o flicksen är bjudna på 2 rätters hos Bond.
Vi får väl se vad det blir för gott!

Hörs senare!

Kram.

Kommentarer
Postat av: mickis

Jaaa,det ska bli SÅ gott :) sen måste vi ju bjuda tillbaka..hihi! Ses ikväll, hörde att britis skulle hämta upp dej!kram

2009-10-19 @ 12:27:40
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0