Uppsala :)

Som vanligt va det super att komma till Uppsala.
Känns nästan som ett andra hem...
När man ser skylten o börjar känna igen sig så får man en bekant känsla i magen.
Jag som har världens sämsta lokalsinne hittar faktiskt dit nu, utan GSP :P

Ahmanda kom o hämtade mig vid parkeringen sen gick vi hem till lägenheten!
Nebojsa o Jesus kom o mötte oss i hallen :)
Sötaste katterna ever!
Ahmanda o Matte har fått vardagsrummet omtapetserat sen sist jag va där, hur snyggt som helst!
Ny soffa har dom också inskaffat.
Fredagskvällen spenderades just på den soffan med en öl i handen :)
Det är vad jag kallar fredagsmys!



Fjant o Fjantigare :) Haha!

Sov som en gud gjorde jag också..
Jag sov på mage o Nebojsa sov på min rumpa :)
Sen kom Matte hem från krogen, haha.
Jag har aldrig hört nån me en sån hicka!
Manda skickade ut honom på soffan sen somnade vi om tills klockan ringde kl 5.
När vi är på väg till stallet märker jag att jag fått en P-bot!!
P-vakten måste varit bilnd, eftersom jag hade ett giltigt tillstånd i rutan..
Dom kommer att få ett mindre trevligt samtal på måndag!

Hela lördagen var vi på kurs med Manne.
Resan ner tog 1.5 timme, lite drygt att köra men så kul man kan ha i en bil.
Jag o Manda sjöng, ingen va oss kunde väl texten men snyggt va det :P
Manne ska va glad att han stod i transporten o slapp lyssna på oss.



Det va lika kul som vanligt att se radarparet in action :)
Dressyren gick bra men hoppningen gick kanon!
Mannefjant hoppade allt!
O så han hoppade :)



Det va med tungt hjärta jag lämnade Ahmanda o Manne nere hos Sandra o åkte ensam hem..
Men förhoppningsvis kommer Ahmanda o Matte o hälsar på snart!

Jag har spenderat 7 timmar i bil på ett dygn o jag har kommit fram till en sak, jag behöver glasögon!
Dags att boka in en tid hos optikern nu då..

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0