En mindre lyckad dag..

1. Ingen vidare dag på jobbet. När man lever i sitt arbete blir det väldigt påfrestande ibland.
Man vill så mycket men ingen kan tyvärr trolla med knäna.
Hoppas iallafall att allt detta får ett lyckligt slut, för alla parter.

2. Lina red C idag. Gick så himla bra! Han var hur fin som helst.
Men ett litet missförstånd mellan C o Lina när dom skulle hoppa ett skutt resulterade i en väldigt öm näsa.
Att få en hästhals i nyllet är inte trevligt.
Men det gick bra iallafall, tur det.

3. Eftersom jag skulle sova hos Lina inatt så föreslog hon att Diva också skulle sova här.
Istället för att jag skulle smita iväg på kvällen o ta henne på en promenix.
Bra idé? Ja jo.. Förutom att Diva får för sig att skita, inne!
På Emils lekmadrass sätter hon sig o ploppar ur sig..
Varför?!
Kan vara för att hon aldrig varit här förut, eller för att hon inte hade fått nån kvällspromenad än..
Hur som helst.. Mindre imponerad matte.

4. Båda Linas pojkar är förkylda.
Emil hosig o Alfred tät i näsan..
Inge kul o va liten.. :(

Nu hoppas jag att jag o Emil får en relativit god natt sömn..
Så har min dag sett ut.
Hoppas att eran har varit bättre!

Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0