Fortfarande sjukling..

Mår lite bättre idag..
Känns fortfarande som om att jag blivit överkörd av en långtradare!
Men glass o halstabletter brukar göra susen!
Kanske jag ska be min söta pojkvän göra en milkshake åt mig?

Jag o Per ligger nu i soffan o har nyss kollat på Robin Hood o nu blir det Baksmällan :)
Igår såg jag Män som hatar kvinnor för första gången!
Den var riktigt bra :)

Vill verkligen inte vara sjuk just nu..
Vill vara i stallet hos min häst!
Det känns så himla kul att saker o ting börjar lossna för oss.
Nu vill jag bara komma vidare!
Kanske Lina ska hålla lite lektion så fort jag är piggare? ;)

Pussokram!





Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas sjukan ger med sig snart! Kram!

2009-09-17 @ 18:10:18
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: mickis

Jaa,visst var dom bra? "Älskar" män som hatar kvinnor.. och baksmällan var oxå riktigt bra.. kram

2009-09-18 @ 19:16:19
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0