Inge vidare med sömn...

Har haft en konstig natt..
Somnade till Aristocats igår, det va riktigt mysigt :)
Jag o Per låg i sängen o kikade på film o sen gled jag liksom in i sömnen..
Så skönt.
Men sen har jag rullat, vridit o kastat mig i sängen.
Det va för varmt, kallt, klibbigt, trångt o så där jobbigt!
Där emellan har jag drömt en massa tok..
Inge läskigt som tur är!
Vaknade vid 9.30 o kände mig inte ett dugg utvilad..
Men efter att ha ätit frukost med älsklingen o kikat på mer film så är jag piggare!
Så nu funderar jag på att åka till stallet o ta ut pållen på en liten tur :)

Ikväll blir det film, ost o kex m Bettan :)

Malin, snart har jag kollat klart på alla filmer.
Så då kan du få tillbaka dom! ;)
Love u.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0