Jag älskar hösten!

Nu har jag nyss kommit hem från en riktigt trevlig morgon i stallet :)
Släppte ut pojkarna o Vilda sen blev det frukost hos fam Haglund!
Gottit m fil o flingor..
Tänk vad Alfred växer!
Nu skrattar han så han nästan kiknar när man tokar sig :D
Men Emil är nog tant Jennys hjärtegryn ändå ;)
ÄÄÄÄÄÄNNNYYYY hör man få fort man kliver ur bilen.
O så fort han ser en häst är det AAAALLLLLEEEE.
Sötnosen.

Sen blev det en tur i skogen tillsammans med Vilda o Carina.
Så himla skönt.
Hösten är underbar med alla sina färger.
Inga äckliga flygfän heller..
C trampar på o är kanonduktig :)
Men jag förstår inte varför han slår med huvudet..
Inte hela tiden men ofta..
Det förstör så mycket!
Har fått tipset att prova ett gummibett m äpple.
Om han bara behöver nått annat o tänka på så han inte dummar sig för att han har tråkigt.
Tror inte att han har ont.
Munnen är ganska så nys kollad o han har inga sår el nå sånt..
Knepigt!

Nu hör jag att micron plingar så det är dags för lunch!
Ska jobba kväll sen blir det kurs i morgon.
Funderar på att åka till Rättvik redan ikväll för att träffa bästa Vonnie :)

KRAMKRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0