Ridtur i höstvädret :)

Idag blev det en riktigt mysig ridtur i skogen, med sällskap den här gången :)
Frida följde med efter jobbet o gjorde mig sällskap på finaste Vilda!
Så himla mysig tur!
Jag o Frida har ju bara umgåtts genom gemensamma vänner så det va jättekul :)
Både C o Vilda va riktigt pigga, det va skoj!

Men jag håller på att bli tokig på Cs jäkla tics :(
Han rycker med huvudet o kan inte slappna av..
Vad ska jag göra?!
Vill att han ska trivas o kunna jobba avslappnat..
Hmm.
Får forska lite i det där!

Nu hoppas jag att Frida följer med mig o C ut flera gånger! ;)
Får nästan se till att ALLA mina vänner börjar rida el vill följa med till stallet..
Annars kommer det nog fortsätta vara svårt att få tiden att räcka till!
Vill umgås med mina älskade vänner men hästen måste gå i första hand.
Jämt.
Hoppas att ni har överseende med det!


Nu ska det bli en kvällspromenad med Divisen sen blir det dusch o läggning..
Synd bara att älsklingen jobbar :(
Får väl ta vetekudden o värma mig med en kylig höstkväll som denna..



Nattinatt.






Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du ska förlusta dig lite i Borlänges partyliv!! Tar jätte gärna en drink med dig! Kram

2009-09-24 @ 15:22:36
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0