Storhandling o kvällspromenix

Idag har jag o Per varit in till falun o storhandlat..
Som tur är åt vi innan vi började handla, annars hade jag blivit tokig!
Varför är det så drygt att handla?
Är det för att inget finns när man ska ha det, eller är det för att det alltid blir dyrare än man tänkt?
Började iallafall på Rusta, köpte shampoo/balsam o massa annat nyttigheter!
Sen blev det mataffären..
Tycker att man får mindre o mindre mat för mer pengar..
Men men..
Nu är kyl o frys fyllda :)

Jag kom nyss hem från en kvällspromenad m Diva o favoritMalin!
Så himla skönt att röra på sig o få prata av sig lite.
Tänk vilken tur man har att man har vänner som man kan berätta precis allt för.
Att man ibland kan få spy galla över allt o inget..
Är så glad att jag har dig Gnossan!

Så, nu är det september.
Och jag har gett mig själv ett löfte.
Jag ska försöka hålla nere m godsakerna, iallafall i veckorna, helgerna får man unna sig lite.
Sen ska jag försöka röra mig mer!
Ta lite längre promenader o jobba lite hårdare m C :)
Tro nu inte att jag kommer att snöa in på mig vatten o morötter men jag vill må bättre..
Vi gör ett försök!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0