Tekopp o nattmacka

Jag överlevde!!
Otränad o med noll kordination så kan man väl säga att det gick så där..
Men det va rikigt kul trots mina spagetti armar som inte förstod hur en armhävning skulle göras!
Ligga platt på golvet va tydligen inte rätt ;)
Tack snälla Marre att du inte skrattade åt mig :P
Nu har jag planer på att gå på söndag igen.
Beroende på hur lördagen artar sig ;)

Direkt efter friskis åkte jag upp till klubben för att titta på Anna o Lina som skulle hoppa!
Blir så himla sugen när man ser dom!
Det gick riktigt bra för både Anna o Lina :)
Ingen ofrivillig avsittning blev det heller..
Men efter att ha sett vissa rida så förstår jag varför ridskolehästar inte håller...
Alla är vi nybörjare i början men stackars hästar!
Hästar är jävligt snälla djur som står ut med oss skumpande, flaxande o tunga människor.

Nu sitter jag med en tekopp o en leverpastejsmörgås i soffan :)
Mumma!
Ska snart rulla ner för trappen o in i duschen.
Sen blir det sängen!
Misstänker att kroppen inte kommer att vilja lyda i morgon..
En redig dos träningsvärk beställd!!


Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0