Trött o sliten men nöjd :)

Sitter i soffan o känner träningsvärken komma smygande!
Har nyss varit ute o ridit :)
Tänkte att vi bara skulle ut o jogga lite eftersom det va ett par dagar sen jag red.
Men så blev det inte...
C trilskades o matte blev ganska så uppretad!
När saker börjar bli lite jobbigt så har C en tendens att slänga med huvudet.
Han rycker tyglarna ur handen på mig o försöker smita..
I bland märker jag knappt när han gör det så det är ett problem!
Så idag blev det lite mer jobb än planerat men efter ett tag gick det bra.
Red en stund på åkern sen tog en en jogging vända i skogen..
Så himla mysigt.

En annan sak slog mig idag.
C var hur lugn som helst i stallet, fast han va ensam!
Han brukar ha svårt att slappna av, trampa runt o nervösskita..
Men inte idag!
Jag mockade o pysslade medans han stod i gången helt lugn.
Han stod o kikade in i boxen där min kanin Mini bor ;)
O det märks att han är lugnare o boxen..
Det är inte alls lika jobbigt att mocka längre!
Inte lika lättmockat som Troys box men bättre :)



 



Jag älskar verkligen min fina kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0