Bara timmar kvar...

Sitter nu hemma hos mamma o pappa o försöker lugna mina nerver!
Nu börjar det kännas att det är på riktigt!
Ska sova här i natt så får pappa skjutsa ner mig till tåget i morgon.
Tåget går vid 9 o anländer vid arlanda vid 12.
Kommer nog bli van med lååånga resor o väntetider...

Väskan är iallafall packad, tror att jag fått med allt..
Vägde väskan nyss, 15 kg!
Max vikten är 20kg så än klagar jag mig :)
Handlar jag nått får jag väl prioritera om lite..

Fick lite separationsångest idag när jag varit ute o ridit Callisto idag.
Han skötte sig så duktigt när jag red o va kanon när hovslagaren skodde :)
Blir sååå glad!
När jag kommer hem igen ska vi sätta igång med träningen.
Längtar :)

Om nån är sugen på att hålla koll på mig medans jag är borta kan ni besöka våran blogg!
otroligtmensant.blogspot.com

Den uppdaterar vi så ofta vi kan :)

Ha det bäst nu så kommer jag hem igen 18/4.



Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så suveränt nu! Många kort tack!

2010-04-10 @ 00:50:21
URL: http://cookiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0