Bullfest, bullfest hela daaaaan :)

Äntligen en ledig dag!
Men för en gångs skull inte tillfället i akt att sova bort halva dagen.
Så idag hoppade jag upp så fort klockan ringde, morgonpromenerade Divisen o sen åkte jag hem till Lurbo...
Har inte varit där sen jag åkte till Strömstad.
Anledningen till det är att jag har varit hemma hos Pontus, min pojkvän :)
Känns riktigt mysigt att kunna säga så!
Min pojkvän...
Iallafall åkte jag hem o tvättade, vattnade blommor o plockade lite.
Nu är jag hemma hos P igen.
Tänkte jag skulle överraska honom lite så jag ställde till med bullbak!
Han har bara såna där färdigköpta frysta bullar i frysen...
Inget slår nybakade kanelbullar o ett glas mjölk :)
Nu väntar jag bara på att sista plåten ska bli klar...
Sen det roligaste, städningen!
Det ska synas att man haft roligt ;)

Åh nu pinglar det i köket!
Måste kila!


Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Å vad kul att du hittat någon ny att skämma bort! =) Hoppas allt är bra med dig och Calle!! Kramar från Forsbacka

2010-08-12 @ 21:02:55
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0