Festivalet 2010 :)

Hej o hallå!

Det är tredje dagen i strömstad. Jag bor i en liten stuga tillsammans med Yvonne, Kalle, Martin o Toffe :) Eftersom det har regnat i tre dagar så tackar jag min lyckliga stjärna att vi bor i stuga o inte tältar på festival området! Hela festivalområdet har förvandlats till lervälling men det är väl kanske så det ska vara på festival? :P
Det har varit hur mycket bra som helst att lyssna på! Man har flera tält att välja där man kan lyssna på olika ämnen.. Jag skriver lite på otroligtmensant.blogspot.com om några av föreläsningarna jag går på.
Orkar inte skriva på båda.

Tänkte iallafall skicka ett litet livstecken :)

 

Framme på festivalet.



Föreläsning om Israel-Palestinakonflikten.



Fika utanför stugan.



Jag, Kalle, Vonnie, Martin o Toffe :)



Peace out babes!


Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0