Kaffetåren den bästa är...

Fredag den trettonde idag....

Men min dag har varit riktigt bra!
Hade ställt klockan på 7.30 för att jag skulle åka till stallet o släppa ut men 07.45 fick jag ett sms av Lina som erbjöds att göra det!
Vilket betydde en timme sömn till ;)
Sen promenad med Diva innan det blev en lång skön dusch :)

Eftersom jag hade nåååågra bullar i frysen så packade jag mig själv o en bullpåse i bilen o åkte in till falun!
Där blev det fika med Mickis!
Så mysigt så :)
Kaffe är så gott, speciellt med kanelbullar till!
Fick känna lite på magen o visst var det en liten groda som simmade runt där!
Jag har satsat på att den lilla/lille kommer den 28 aug. Beräknad 25...
Har nyss slagit vad med Annica på jobbet om en trisslott ;)
Kniiiip mickis, kniiip :P

Nu sitter jag som vanligt framför datorn när jag har rast...
Så lugnt o skönt :)
Men det är väl dags att göra ett ryck igen!


PussoHej

Kommentarer
Postat av: mickis

Ja det var goda bullar..tror till och med att jag ska baka egna idag så man kan fylla frysen!

Men tyvär tänker jag INTE knipa..haha..för jag vill träffa bebis Nu <3

Men kommer väl förmodligen gå över som är vanligast..så har den inte kommit den 27:e får du väl komma hit och gå långpromenad och springa trappor med mig ;)

2010-08-14 @ 10:24:11
URL: http://mickistysk.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul för dig! Hovslagare ja de är då ett släkte för sig de.. :) Jovisst är Zopis kvar, vi planerar för en "come back" nästa år! Han börjar bli till åren så det är sista chansen känns det som om vi ska försöka göra "karriär".. Ha ha få se hur det går! Kram

2010-08-14 @ 16:07:15
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0