Semestertiderna är över..

Nu är alla mina kollegor tillbaka på jobbet :)
Det känns riktigt bra att allt börjar återgå till det normala.
Rutiner, jag gillar rutiner.
Men visst känns det tråkigt när det är dags för vikarierna att sluta.
Många av dom livar upp stället o gör underverk för de gamla.
Det är bara att hoppas att dom kommer tillbaka :)




Ann-Sofie o Hanna ska hugga in på smörgåstårta på jobbet :)
Jag kommer sakna er tjejer.


Just nu sitter jag hemma i Pontus soffa o mår inge vidare.
Betar igenom Grey´s boxen som jag fått låna av bästaste gnossan :)
Ska nog åka hem o hämta min vetekudde...
Vill bara krypa ihop i fosterställning o dra filten över mig....
Regnet står som spön i backen o det känns verkligen som höst.
Det är inget ljummet sommarregn längre..
Det är höst.




Skickar en massa lycka till kramar till min modiga Emelie som nu flugit över atlanten!
Nu är det bara plugg som gäller stumpan ;)
Ha det underbart i USA o kom hem snart!
Älskar dig.



Puss

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Vad söt du är :). Kommer sakna dig också Jenny :) <3. Men jag kommer tillbaka snart.

2010-08-19 @ 22:26:23
URL: http://viljanattkunna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack honey!

Men vadå bara plugga? Det är ju det sista man tänker på här ;)

2010-08-20 @ 19:03:09
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0