En bra dag!

Idag har jag hunnit med så mycket!
Utan att stressa...
Härligt :)

Träffade kompisen Sofie o hennes supersöta barn på fm.
Amanda ser ut som ett litet penntroll :)
Lukas har en kommentar till ALLT.
Så skönt att sätta sig ner vid köksbordet på galgberget o ta en kaffekopp med vännen :)
Tänk att vi känt varandra sen vi va 6-7 år...
Då är det kanske inte så konstigt att man känner sig som hemma när man umgås?
Det gulligaste jag hört var när jag o Lukas satt o öppnade hans chokladkalender då säger den här underbara ungen -Vi kan dela på min chokladkalender, för man ska faktiskt dela med sig!
Grabben är 4 år.
Själv skulle jag nog behållt min kalender själv ;)
Men Lukas han kan han!
Sen frågade jag Lukas när dom skulle komma ut till svärdsjö o hälsa på mig igen, då fick jag till svar -tja, i sommar kanske?
Lite paff man blev men men.. Säger Lukas att dom kommer då så gör dom nog det ;)

Tack Sofie för en trevlig fm :)

Sen blev det stallet.
Äntligen fick Callisto nya vinterdojor :)
Min duktiga hovslagare Peter har så bra hand om Calle, det gick snabbt, smärtfritt o blev kanonbra!
Nu ska det ridas i nysnön :)

Lite julklappshandling hann jag också med innan det blev hemfärd.
Nu har jag nyss kokat knäck....
Håller tummarna att det blir bra!
Den kokade längre än vad den skulle men jag fick den inte så tjock som jag ville.
Aja, det är bara att vänta o se!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0