Julen 2010

En vecka utan bloggande!
Måste vara personligt rekord :P

Jag hoppas att alla ni har haft en superhärlig jul med massa god mat o trevligt umgänge :)
Jag har iallafall haft en helt underbar jul!
Grötfrukost med Pontus på julaftonsmorgon sen lunch med Pontus mamma, syskon o mormor Berit.
På kvällen åkte vi till Enviken o träffade min familj.
Det blev julfika, några glas rött o julklappar :)

På juldagen blev det en liten jullunch i Pilbo sen åkte vi till Björbo för att träffa mina mostrar o kusiner!
Det är inte ofta vi kan träffas allihopa men när vi väl gör det är det underbart :)
Så nu har pontus träffat hela tjocka släkten, o han överlevde! ;)

Men nu är julen över o det nya året närmar sig med stormsteg!
Ett helt nytt år :)


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0