Snart är denna vecka över....

Jag är ju inte direkt känd för att vara begåvad.
Och jag bevisar det gång på gång...
För vilken förnuftig människa lägger ett schema där man arbetar 7-16 i hela 8 dagar?!
Otroligt korkat!
I morgon gör jag mitt åttonde arbetspass...
Sen ska det sooooovas :)

Tackvare Carina kan jag det!
Hon kommer att hjälpa mig med Callisto några dagar i veckan så mitt liv kan bli lite mindre stressigt...
Är så tacksam att jag har såna vänner :)

Idag kom jag äntligen i väg till Ornäs o fick se Mickis, Sebs och Agnes nya hem!
Riktigt stort o fint :)
Goda lussekatter bjöds det också på ;)
Mumma!

Nu lär jag sussa om jag ska orka upp i morgon...


Puuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0