Nyinflyttad!

Här går det undan!
Förra söndagen kollade jag på stugan o igår flyttade jag in...
Jag o Brita fixade det mesta själva men soffan gick vi bet på!
Herrejävlar va tung den var.
Så vi tog till lite karlar för att bära ;)
Nu är det mesta på plats o det börjar kännas bättre o bättre!
Men visst kommer man sakna Per, katterna o liljan...
Fast man lär väl försöka blicka framåt.
Det blir nog bra tids nog :)
Igår tände jag lite ljus medans jag packade upp o fixade lite mysstämning.
Då gick det lite lättare.
Sov som en stock gjorde jag iallafall :)
Trött efter en hektisk vecka!

Nu är det så att jag är datorlös så bloggandet kommer bli i mån av tillgång av dator!

Tusen tack Britis för hjälpen igår!
Du kan också få en puss i påsk ;)

Kram



Kommentarer
Postat av: mickis

åååh va mysigt gumman..jag kommer å hälsar på dej i veckan nån dag när vi båda kan ;) Seb får bilen imorn så sen kan jag åka som jag vill,hihi...Älskar dej.Puss

2010-02-01 @ 16:44:42
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0