Ändring ska det bli!

Jag har fått skavsår på mina stackars hälar!
Stora blåsor... :(
Bara för några timmars promenader.
Man är då för kravlig ;)

Men ändring ska det bli!
Känner att jag måste fylla mitt liv med saker jag tycker om.
O jag tycker om att må bra.
Ridning får mig at må bra, samma sak med dans.
Ska nog anmäla mig till en ny danskurs!
Då blir det inga ensamma hemmakvällar i sommar!
Men det är långt till sommaren...
Så Frida har lovat att lära mig åka snow board.
Det kan bli kul....
Hon kommer garanterat att få kul iallafall, haha!
Har ni nå andra må bra tips?

Att jag ska ta bättre hand om mina vänner vet jag iallafall att jag ska göra.
Pratade med Mickis idag o fick mig några tankeställare.
Jag har trott en sak o dom en annan..
Ska bli så skönt att träffas på fredag!
Rensa luften o sen bara ha jävligt skoj.
Basta, åka pulka o umgås :D
Cant wait!

Ska nog slå på en bra film nu o sen blir det sängen.
Tror inte att Diva eller missarna ha nått emot det :)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0