Nu ska det säljas..

Nu börjar saker o ting lugna ner sig...
Möten, ärenden o mera möten är avklarade!
Pust..
Jag o Per var iallafall till banken i dag, vi ska sälja huset.
Så är någon sugen på att bo i boda kan ni ju säga till ;)

Känns som om att det var nyss vi flyttade in.
Vi hade inge bord eller stolar så vi använde flyttkartongerna att äta på.
Första middagen blev pizza sittandes på golvet!
Det va faktiskt riktigt mysigt..
Jag kommer ihåg första gången brandlarmet gick.
På displayen stog det rök - vinden så vi kastade oss ut, upp för stegen o kollade vinden.
Men det fanns ingen eld o ingen rök.
Vi låg på helspänn hela natten o vädrade efter röklukt.
Vågade inte somna!
Jag firade in det nya året tillsammans med Per o grannarna iklädd morgonrock.
Kommer verkligen sakna alla hemma i byn men men..
Jag kommer nog att vara där o springa iallafall :P

Nu ska det städas!

Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0