Bröllops förberedelser!

Bröllopsplanerna är i full gång för min kära Malin nu :)
Kan inte fatta att hon ska bli fru Stängnings!
Idag har vi varit på stan.
Malin var o klippte sig sen var vi o kollade på klänningar tillsammans med Malins syster Michaela.
Jenny var i himlen! :)
Så mycket fint att titta på!



Massa vackra klänningar



Skor, diadem, tiaror o massa blingbling :)



Hittade en klänning till mig också ;)
Den va så fin!
Funderar på att köpa den o ha hemma...
Ifall man får för sig att man ska gå o gänga sig nån gång ;)



Michaela ska vara tärna :)
Hon var jättefin i sin beiga klänning!



Finaste Malin i sin blivande brudklänning o tiara!
Vill inte visa hela klänningen, det får vänta tills närmare bröllopet ;)
O du gumman, du kommer inte undan!
Jenny ska fixa blingbling ;)
Michaela är nog inte helt motvillig att hjälpa till... :P

Efter shopingen blev det lunch på golden :)
Mumma!
Sen har jag letat efter en gemensam födelsedagspresent åt Ahmanda o Mattias som båda fyller på nu i januari.
Tror att jag har hittat en bra nu ;)
Om allt går som det ska åker jag ner o träffar dom på lördag!
Då blir det kalas :)
Nu har det gått för långt emellan gångerna vi ses igen...
Saknar min Manda!

Ska åka till stallet lite senare o ta in pållarna.
Vill inte... Det är så kallt!
Men jag får pussa lite på Calle så blir jag nog lite varm :)

Puss o kram






Kommentarer
Postat av: Eeebee

Huvvaligen!

2010-01-05 @ 22:13:51
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0