Första natten...

Första natten utan dig vid min sida.
O vi överlevde båda två ;)
Det kommer gå bra..
Eller hur?

Igår blev det myskväll med Nårsa :)
För längesen nu...
Åt på plankan, kikade på film o gottade oss med chips o dipp.
Lyckades skrämma upp oss själv med massa snack om skräckfilmer.
Så begåvat av oss!!
Med tanke på att jag är världens största fegis!!
Haha men jag kunde sova lite ändå när jag kom hem.

Ska strax traska ut till bilen o fara in till stan.
Min morbror fyller år så jag följer med mamma dit..
Känns konstigt att åka utan Per, han har ju alltid följt med.
Det kommer bli jobbigt att träffa alla, misstänker att samma frågor kommer att komma gång på gång.
Men alla har ju rätt att undra o fråga.
Tur att Per inte är längre än ett samtal bort.
Samma sak med mina vänner :)


Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Per

Kommer alltid att vara här för dig Jenny.

Du är min närmaste vän nu och det är jag glad över.

2010-01-17 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0