Girls girls girls!

Igår var det den efterlängtade tjejkvällen i Vita huset hos Bibbi :)
Vi passade på att fira Frida som fyller år.
Hon fick lila öronmuffar o en kalender med bilder tagna från lite olika festliga tillfällen!
Grattis igen tjejen!
Sen blev det en exklusiv middag från Plankan.
Trevlans!



Vickan o Lina skålar!



När kan man snacka kniven mot strupen.
Mickis o Brita.



En lite snuddig bild på Paula o Emma.
Emma, du är världens sötaste ;)



Jag är duktig o dricker fanta ;)
Frida ölar.



Bastubad :)
8 tjejer i en bastu, haha.
Trångt, mysigt o en aning svettigt ;)
Så vi passade på att chocka grannarna med lite avsvalkning ute i snön.
Tror vi skrek från det att vi lämna bastun tills vi kom in igen.
Hoppas att ingen granne försökte sova :P
Jävlar vad kallt det var!
Men skönt ändå, man blev så fräsch!
Jag lyckades dock halka i trappen när vi rusade ner till bastun igen...
Har skapliga skrapmärken på benet o ena handleden är lite sårig o svullen.
Men den bjöd jag på :P

När alla duschat o klätt sig blev det nån drink o lite snack.
Jag fick lite ryggmassage av Lina, så skönt!
Tack gumman!
Lite allsång hann vi också med.
Det är inte lätt att vara ödmjuk ;)

För att sumera kvällen säger jag bara UNDERBART!
Är så glad för mina tokiga vänner!
Längesen jag skrattade så mycket :)
Ni är bäst!

Kramar J





Kommentarer
Postat av: mickis

jaaa,det var superskoj ;) Puss <3

2010-01-23 @ 23:44:18
Postat av: Viktoria

asså ja är så snygg på bastubilden så ja dör:D hahahah:) Tack för en rolig kväll:)

2010-01-25 @ 14:07:58
URL: http://wounded110.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0