God fortsättning till er alla!

Hoppas att ni vaknade utan allt för mycket skallebank ;)
Ni som ändå har det kan nog skylla er själva!
Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

Själv firade jag in det nya året tillsammans med några vänner i bystugan!
I år blev det icas cider för mig men jag fick smutta lite på ett glas med Asti så jag fick lite nyårskänsla på tolvslaget ;)
Fick ingen nyårskyss men kramar fick jag iallafall :)



Det närmsta jag kom en nyårskyss ;)
Lite mosad men den bjuder jag på!
Haha :)



Brita o jag väntar in tolvslaget :)

Happy new year everyone!!

KramKram

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, Bengtshedens bystuga? Där firade jag nyåret 07-08 :P

2010-01-01 @ 18:10:04
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0