I´m a mess

Varje dag blir allt lite mer verkligt.
Vissa dagar känns det bättre, vissa dagar sämre...
Att sitta o prata med Per om lägenheter, dela upp saker eller hur vi ska göra med djuren får mig att bara vilja skrika o gråta.
Jag trodde att det skulle vara vi föralltid.
Det har han också gjort...
Nu står det klart att vi inte kommer att bli gamla o rynkiga tillsammans.
Det blev en annan verkligenhet än vad vi hoppats på..
Önskar att man bara kunde snabbspola allt, tills allt var klart.
Men det är väl nått man måste gå igenom även om det är jobbigt...

Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Lina, Brita o Frida.
Dom vet vad jag går igenom så inga överflödiga ord behövdes.
Vi bara umgicks o gjorde vårat bästa o glömma allt en stund.
O det lyckades!
Vi kollade på bandy, hade sparkrejs (höll på att krascha in i Anna Emilssons häck!), spelade Wii o kollade på Lingheds Bandy SM -05!
Det blev mycket tokerier o skratt under kvällen o allt kändes lite lättare.
Tack älsklingar.

Nu väntar en promenad med Malin :)
Kanske fylla huvudet med lite bröllopsplaner?
Det vore trevligt!

Hoppas att det är bra med er alla.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nicklas Höglund

Vet precis hur det känns..MEN det ordnar sig! KRAM

2010-01-16 @ 12:09:04
Postat av: Ämma

massor av kärlek till dig vännen

2010-01-16 @ 15:44:06
URL: http://emmaidre.blogg.se/
Postat av: LinaSöt

Du vet att du alltid har en plats i våra hjärtan Jenny! Det blir väl o toka lite igen på fredag!? :) Pussar!

2010-01-16 @ 20:49:55
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

favorit film?

ha en bra kväll.

2010-01-16 @ 21:06:20
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0