Trött till tusen...

Snacka om att man är trött efter en jobb helg...
O än är man inte ledig!
Jobbade kväll igår sen åkte jag in till stan för att lämna in Ådi på lagning.
Separationsångest ;)
Magnus skjutsade sen mig till Emma så åkte vi 3 till MAX o gottade oss!
Friscomål med lökringar o chilicheese :D
Sjukt jäkla gott!
Men som vanligt hamnade man i en matkoma o jag höll på att somna i bilen på väg till falun igen.
Hann bara duscha o krypa ner i sängen hos Emma innan jag somnade...
Tack Emma för att du lånar ut Jois sida av sängen :)

Åkte till stallet nu på morgonen o släppte ut hästarna.
Mockade o sen åkte jag hem o sov igen :)
Jag älskar att sova!
Skulle kunna gå o lägga mig igen..


Men snart är det dags att dra sig till jobbet igen.
Känns bara som att man jobbar kvällar nu!
Längtar till helgen.
Då blir det husgung! :D

Kram


Kommentarer
Postat av: mickis

mmm,chilicheese ;) sååå gott. jag blir med på lördag jag oxå..

2010-01-26 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0