Vilken start på det nya året....

2 timmar fick jag ha förhoppningar om ett bra år i år.
Per ringde i två tiden berättade att det hade blivit slagsmål på krogen där han jobbade som vakt.
Han o några kollegor hade åkt på stryk när dom skulle försöka bryta bråket.
Mitt hjärta stannade.
Han sa att han va okej men att han måste fixa en del innan han kunde komma hem...
Jag låg vaken o väntade på att höra hans bil svänga in på gården.
Strax före sex kom han hem.
Blåslagen men okej...
Jag somnade som en stock i 40 min innan klockan ringde.

Hästarna va snälla o skötte sig exemplariskt när dom skulle ut, mina nerver hade inte pallat annat!
På jobbet var jag så trött att jag mådde illa.
Skulle jobba till 14 men Sofia o Malin hjälpte mig så jag fick komma hem till 11.30.
Tusen tack flickor!
Det va så välbehövligt, ville bara hem o pyssla om min älskling.

Per åkte in till stan nu på kvällen o jag åkte hem till Gnossegull :)
Pizza, Ice age, Mamma Mia, ostkrokar o cola.
Hon visste precis vad jag behövde ikväll!
U know me so well :)

Mina ögonlock är så tunga men vet inte om jag kommer kunna sova innan älsklingen kommit hem.
Snacka om nojig!
Så pallra dig hem illa kvickt!
Men jag ska göra ett försök iallafall..

Det är en ny dag i morgon.
God natt :)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Helene

Ojdå, så obehagligt! Tur att det gick bra i alla fall. Kram på dig och sov så gonn =)

2010-01-01 @ 23:05:37
URL: http://hebens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0