Ingen bra dag....

Man brukar ju säga att vissa dagar önskar man att man inte ens klivit upp ur sängen?
En sån dag hade jag igår...

Blev väckt av att en vän ringde o behövde skjuts till lasarettet.
Även om allt med all säkerhet kommer att gå bra så blir man ju orolig.
Skickar en tanke ;)

Fick sen veta att ett par bekanta varit med om en bilolycka under natten..
Dom ska inte ha fått livshotande skador men kvinnan i andra bilen omkom.
Håller tummarna för att snabbt tillfrisknande så dom får komma hem!

Träffade Per för en fika o lite prat i stadsparken o då berättade han om en av våra gamla bekanta som ställt till det riktigt för sig.... kom väl igentligen inte som en överraskning men det känns så sorgligt hur det kan gå utför för vissa...
Jätteskönt iallafall att få träffa Per o prata lite.
Trots allt runt om oss så vet jag att jag har en riktig vän i honom :)
Thanks!

Trött o lite skakad sitter jag i bilen o har precis kommit från till svärdsjö o jag hinner tänka att nu får det fan räcka för idag. Då slår bilen framför på ett tvärnit!
Dom tur var hann jag bromsa o då ser jag kompisens hund springa lös över vägen...
FAN!
Svängde in på en parkering o ser med hjärtat i halsgropen hur han springer zickzack över båda körfälten.
Som tur är kom han när jag ropade honom så jag lyckades få in honom i bilen.
Ringde runt som en tok för att försöka få tag på hans matte eller husse o till sist svarade räddaren i nöden Malin!
Hon tog sig an hundrackaren så jag kunde åka vidare...

När jag äntligen fått mat i magen o tagit en dusch var jag så slut att jag kunnat börja gråta.
Men det var bara att suck it up!
För kvällen skulle spenderas i Dalhalla o se / lyssna på Rhapsody in Rock :D
Det va en upplevelse men är inte helt imponerad...
Har hört att dom gjort bättre shower men det va bra ändå :)

Kan lova att fröken Larsson somnade ovaggat i natt ;)
Men nu är hon på benen igen!
Lite trött men det går över, för ikväll är det slut på ledigheten.
Jobbet, I´m back!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch vilken jobbig dag! Måste helt klart ha varit din närvaro som avstyrde att olyckorna inte slutade värre!

Hoppas dagen idag blir mindre händelserik!

Love ya!

2010-07-20 @ 09:43:38
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Jag börjar också att jobba ikväll!

2010-07-20 @ 09:53:56
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Vonnie

usch gumman! ring om du vill prata!, love you. <3 <3 <3

2010-07-20 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0