Jag börjar fan bli gammal...

Det är fredagkväll o jag är däckad!
Skulle vilja ut o rocka men tror inte ens jag skulle orka krångla på mig ett par jeans...
Så det får bli soffmys o film istället.
Kan ju skylla på att man ska upp o jobba kl 7 i morgon.

Första sommaren jag bodde i svärdsjö var en riktig partysommar.
Då bodde jag o Per på lillebo, mickis föräldrar bodde under oss..
Mickis föräldrar var borta under en vecka o jag kan lova att dom dagarna utnyttjades flitigt ;)
Det va mer eller mindre fest varje kväll..
Spelade ingen roll att man skulle upp o jobba dagen efter!
Bara man höll sig nykter så va det lugnt.
Sömn va något väldigt överskattat!

Det va den sommaren mickis sänkte pers badtofflor i ån! Haha :)
Kommer vara dig evigt tacksam ;)
Har även en riktig snygg bild på mattias som sitter o dricker grogg med min ridhjälm på huvudet.

Den här sommaren har varit kanon den också..
Kanske i det lugnaste laget men sommaren är inte slut än ;)



kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0