Underbara Uppsala!

I torsdags tog jag en liten roadtrip till uppsala igen.
Förra gången jag var ner var det ju med callisto o då var det bara hästar o träning som gällde.
Den här gången var det för att umgås med Ahmanda o bara ha kul :)



Vi gick ner till stan o träffade Ahmandas kompis Millan.
Det blev lite shoping, fika o mys på bryggan :)



Medans grabbarna spelade tennis så hade vi lite "vuxen picknic" ;)
Det va riktigt, riktigt mysigt!
Sen gjorde jag o Ahmanda succé på tennisplanen..
Det hela går ut på stilpoäng, inget annat! :P



Min vackra vän!

Sen blev det ett kvällsdopp :)
Kvällen avslutades med att vi kollade på en rysare...
Så förbannat obehaglig!
För att jag skulle kunna sova sen spelade vi lite kort...
Längesen sist, va riktigt skoj :)
Hela dagen var sjukt rolig!




Lite slitet dagen efter?
Men det var det klart värt :)



Förlåt Ahmanda men jag måste vara visa dina porriga fötter!
HAHAHA :D

Tack gumman för 2 underbara dagar!
Du är en klippa :)




Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0