Dags för tårtkalas imorgon!

Nu är det dags igen...
Sommarkalaset för våra älskade brukare!
Jag o Ämma gör som vanligt våra fina jordgubbstårtor :)
Mickis bakar äppelkaka o Vickan dricker kaffe o håller oss sällskap!
Så underbart att kunna skratta igen.
Mina flicks har världens bästa humor :D
Dom vet precis vad jag behöver när allt känns lite grått...
Tack babes!



Idag har jag varit ute på Kommunaljobb hela dagen :)
Suttit på sektion 10 o tagit igen massa pappersarbete.
Jobbigt men så roligt!
Sen va det möte på sek 11 med Malin, Lisa o Linda!
Nu smider vi planer inför 28/8 när vi ska ha digitalvisning från jubileumskonserten i sthlm!
Det kommer nog bli en heldag med massa skoj, o förhoppningsvis lite sol också :)
Längtar!

Nu ska jag återgå till mina flickor.
Kanske man ska ta sig lite jordgubbar o grädde som blivit över efter tårtbaket?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0