Förbenade förkylning...

Vart hittar man sitt immunförsvar?
För mitt verkar ha stuckit sin kos...
Förkylningen sitter som ett smäck o verkar inte vilja ge sig!
Så nu är dieten med te, halstabletter o flytande föda igång igen.
Weii..
Men idag har jag iallafall varit i stallet på morgonen, varit i huset hela förmiddagen o nu är jag hemma hos brita o kollar på bandy.
Är inte ett dugg avundsjuk på alla suportrar som står ute i snöstormen o hejar på respektive lag!
Nej soffan is the shit idag :)
Känns som om det är det enda jag orkar nu..
Brita ska laga lite mat åt mig medans hennes lilla kattunge Tequila håller mig sällskap o våldför sig på min handväska..
Kat(t)astrof :P


Hoppas alla haft en superbra helg!


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0