Hej o hå!

Då var man i huset igen...
Jag o Per kom här ifrån vid 23.30 igår.
Körde en massa saker till hans föräldrar, fick träffa mina missar igen!
Usch vad man bli fäst vid sina djur...
Har haft Isa o Trassla sen dom va bebisar o nu har jag inte träffat dom på 2 månader.
Men dom kom i full fart o ville kela när vi kom till Åshammar igår :)
Jättetrevligt men lite jobbigt att träffa Åke o Annika också...
Dom har varit världens bästa svärföräldrar i 6 år.
Även om dom båda har lovat att det alltid kommer att finnas en dörr öppen för mig så kommer det aldrig att bli samma sak igen.
Fick lov att fälla några tårar när vi skulle åka.

Idag ska jag till tippen med massa skrot o grejs man samlat på sig under åren...
Det är inte lite saker det!
Men Frida kommer o hjälper mig så det går nog bra!
Sen ska kyl o frys få sig en omgång.
Börjar bli måttligt stressad nu...
Det är så mycket att göra!
Tack gode gud att det finns alvedon som kan hålla febern o förkylningen något i schack!

Nej, nu måste jag ta tag i eländet!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kämpa på baby! Snart är det över och du är fri! <3

BTW, kommer hem till falun i helgen. Utgång på Lördag?

2010-03-24 @ 13:50:33
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0